Politica de retur
Asistenta: Tel: 0749 060 303
Luni-Vineri : 09:00 – 17:00
contact@mobiladenver.ro
www.mobiladenver.ro
Sesizari si reclamatii: 0749 060 303
Termenii si conditiile de returnare a produselor
Potrivit legislatiei din Romania , articolul 9 alin.1 din Ordonanta Guvernului nr . 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor.
Va recomandam ca pe perioada de 14 zile in care va puteti exercita dreptul de retragere din contract, sa nu aruncati ambalajul original, documentele ce insotesc produsul, folia sau elementele de protectie ale elementelor de mobiler.
Produsul trebuie returnat in termen de 14 zile calendaristice de la primire .
Produsul va fi returnat in ambalajul original, in caz contrar returul nu este procesat si va fi reexpediat clientului. Deasemenea, nu se accepta returnarea produselor deteriorate sau folosite. Pentru produsele care se deterioreaza in timpul folosirii , folositi formularul de garantie. Acesta se regaseste in plicul cu acte sau in interiorul ambalajului produsului!
Produsele trebuie returnate in stare de produs nou insotit de toate accesoriile aferente, documentele originale , in ambalajul original. In cazul in care lipsesc elemente ale produsului, feronerie,coltare de protectie sau bunurile nu au fost ambalate in acelasi mod in care au fost expediate, vanzatorul poate refuza returul produsului.
Produsele trebuie sa fie foarte bine ambalate inainte de a se solicita ridicarea lor.
Plata transportului unui retur este suportata de catre client.
Plata transportului este suportata de noi in cazul in care produsul prezinta defecte sau nu corespunde descrierii de pe site.
Important : NU ACCEPTAM COLETELE CU RAMBURS!!!
Dupa descarcarea si completarea formularului de retur ( linkul de mai jos) in termenul legal, urmeaza sa incarcati acest formular pe site si in acest termen de 14 zile, in calitate de consumator, aveti obligatia ca pe langa ambalarea produsului in acelasi mod in care acesta a fost receptionat, de a expedia produsul prin orice transportator la unitatea de service a Vanzatorului situat in localitatea Onesti, Str. Ciresoaiei , Nr. 27 , Jud. Bacau.
Va aducem la cunostinta ca ,in cazul in care, produsul la momentul in care se va verifica returul, prezinta deteriorari ca urmare a transportului , montajului , prezinta zgarieturi, pete, este murdar, are elemente lipsa inclusiv elemente de protectie, feronerie lipsa sau orice alte neconformitati care impiedica vanzarea acestuia ca si produs nou, da dreptul Vanzatorului de a refuza returul produsului, urmand ca in acest caz produsul sa fie pus la dispozitia consumatorului si returnat acestuia. Produsele vor fi puse la dispozitia consumatorului la unitatea de service situat in localitatea Onesti, Str. Ciresoaiei nr 27, de unde consumatorul are dreptul da a prelua aceste produse in termen de maxim 30 zile. In cazul in care aceste produse nu sunt preluate in acest termen, Vanzatorul va fi exonerat de orice raspundere legata de produsele aflate in custodie ca urmare a procesului de retur.
Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate dupa specificatiile si instructiuniile cumparatorului , produsele ce sunt parte a unui ansamblu si nu pot fi , prin natura acestora , separate de celelalte elemente componente, si orice produs ce apare ca fiind executat la comanda.
Produsele confectionate conform instructiunilor clientului / produsele configurate special nu pot fi returnate.
Din motiv de igiena , produsele textile destinate folosirii personale intime (inclusiv dar fara limitare saltele) si care au fost desigilate vor fi considerate purtate / utilizate , si nu pot fi returnate sau inlocuite din lipsa de conformitate.
Inainte de a complete formularul , asigurati-va ca reperul respectiv nu a suferit stricaciuni cauzate de Dvs.( melamina distrusa din cauza cuielor batute defectuos , oglinda sparta din cauza folosirii unor suruburi neconforme, placa de pe spatele produsului.)
Sesizarile trebuie semnalate in maxim 5 zile lucratoare de la primirea produsului.
Termenul de livrarea al produselor reparate este de 15 zile calendaristice.
Important: Pentru comenziile care necesita trimiterea lor la service, va rugam sa folositi atat certificatul de garantie cat si cel de retur.
Important: Daca aveti o comanda retur pe care nu ati ridicat-o , la urmatorul retur vi se va adauga taxa de transport.